A 130a sessione di a Fiera di Canton hà iniziatu u venneri in Guangzhou, a capitale di a Pruvincia di Guangdong in u Sud di a Cina. Lanciata in u 1957, a fiera più antica è più grande di u paese hè vista cum'è un barometru significativu di u cummerciu esteru di a Cina.
Questa sessione di a Fiera di Canton, tematica "Canton Fair, Global Share", presenta "circulazione duale", postu chì a Cina custruisce un novu paradigma di sviluppu induve i mercati domestici è d'oltremare si rinfurzanu, cù u mercatu domesticu cum'è u pilastru.
A Cina dimustra a so longa ricerca di l'innuvazione, l'ispirazione è a vuluntà per l'apertura di livellu più altu à a Fiera di l'Importazione è l'Exportazione Chine in corso, o a Fiera di Canton, chì hà attiratu l'attenzione di u mondu cù novi prudutti è novi percorsi di sviluppu.
Tenutu sia in linea sia offline per a prima volta, l'avvenimentu hà attiratu circa 8,000 imprese chì anu stallatu quasi 20,000 cabine in u centru di esibizione in Guangzhou, capitale di a Pruvincia di Guangdong in u Sud di a Cina. Più cumpagnie sò state previste per unisce à l'avvenimentu in linea durante a fiera di cinque ghjorni da u 15 à u 19 ottobre.
DA FABRICA À L'INNOVAZIONE
Mentre a Cina apre e so braccia per abbraccià u mercatu glubale, e cumpagnie chinesi affrontanu più opportunità di sviluppu in mezzo à una cumpetizione più feroce. A maiò parte di e fabbriche chinesi chì cunnosci sò passate da a mera fabricazione à a furmazione di e so marche cù tecnulugia di core.
Lanciata in u 1957, a fiera hè vista cum'è un baròmetru significativu di u cummerciu esteru di a Cina. Questa sessione di a Fiera di Canton, tematica "Canton Fair, Global Share", presenta "circulazione duale", postu chì a Cina custruisce un novu paradigma di sviluppu induve i mercati domestici è d'oltremare si rinfurzanu, cù u mercatu domesticu cum'è u pilastru.
L'avvenimenti in linea anu u scopu di attirà più cumpratori glubale per e cumpagnie orientate à l'esportazione per truvà novi ordini, mentre chì l'avvenimenti offline invitanu cumpratori domestici è stranieri à aiutà e cumpagnie chinesi di cummerciu esteru à sviluppà novi mercati.
A sessione hè una tappa, postu chì hà apprufittatu di i mercati è e risorse domestici è d'oltremare, chì mostra a determinazione di a Cina per prumove è custruisce una ecunumia mundiale aperta è di altu livellu.